понедељак, 18. јул 2011.

Banca Intesa Beograd - Podrška NULA

Jedan od korisnika Banke Intesa Beograd nam je poslao pitanje:

Koja je svrha korisničke podrške u Banka Intesi? Pogledajte i njihov "email odgovor"

U slučaju da i vi imate problem sa eBankingom i dobijete ovakvu gresku :


Posle utrosenih par sati na resavanju problema, odlucio se da kontaktira podrsku na email e-banking@bancaintesabeograd.com sa porukom sledeće sadržine:


Na login strani nema aposolutno nikakve dodatne informacije i korisnog linka?

Odlucujemo se da konacno kontaktiramo broj za podrsku  :

381 11 310 8870

Posle 22 minuta cekanja u redu na call centru kada se niko nije javio, prekinuli smo vezu i pocinjemo da radimo vas posao.

Predpostavljamo sta je uzrok problema - mozda su citaci i drajveri ispravni ali je istekao sertifikat?

(zar nije lakse da ste odmah napisali da je to greska?)

Iz druge firme nam salju link http://www.bancaintesabeograd.com/code/navigate.aspx?Id=157

skidamo "Enrollment Wizard" aplikaciju.

Instaliramo.

Naravno i posle 3 godine od gasenja .yu domena niko od vas se nije setio da promeni URL servera
(mada svojevremeno niste ni domen produzili na vreme)

umesto https://eca.deltabanka.co.yu/CertEnrollment/CertEnrollment.asmx

... "javlja nam se" da pokusamo sa drugim domenom...

Saljemo zahtev za obnovu sertifikata...

Sta mislite koji % vasih korisnika ovo moze samostalno da resi?

Kome da posaljemo racun za nase radne sate administratora?

Mada znam da 30% mailova ne primate, serveri stoje u neadekvatnim uslovima, nadamo se da cete ovaj primiti i da cete nesto uraditi osim toga sto cete se nasmejati i podeliti to sa kolegama

A evo i njihovog "odgovora":

Undelivered Mail Returned to Sender

This is the mail system at host mx1.bancaintesabeograd.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<spam@mx1.deltabanka.co.yu>: mail for mx1.deltabanka.co.yu loops back to myself



Reporting-MTA: dns; mx1.bancaintesabeograd.com
X-Postfix-Queue-ID: 59BF4156D3
X-Postfix-Sender: rfc822; ****@domen.com
Arrival-Date: Mon, 18 Jul 2011 11:51:55 +0200 (CEST)

Final-Recipient: rfc822; spam@mx1.deltabanka.co.yu
Action: failed
Status: 5.4.6
Diagnostic-Code: X-Postfix; mail for mx1.deltabanka.co.yu loops back to myself
Toliko za sada... ako i vas nešto muči, pošaljite vašu priču na:
nezadovoljnikorisnici AT gmail.com

Нема коментара:

Постави коментар